Personal

Training

Personal

Training

MOT

 از لحظه ای که یک برند در معرض دید مشتریان قرار می گیرد تا زمانی که در حال استفاده از آن برند هستند مراحل بسیار مهمی وجود دارند که می بایست به دقت برروی هرکدام از این مراحل کار شده تا تصویری که از یک برند در ذهن مشتریان نقش می بندد بسیار مطلوب ومشعوف کننده باشد .


ZMOT : Zero moment of truth 

این مرحله مهمترین مرحله فرایند می باشد و بیشترین Touch point  ها را در این قسمت با مشتریان داریم ودر این مرحله است که تصویری از ما و برند مان در حال شکل گیری در ذهن مشتریان است .در این مرحله Touch point  های

 1- promise     

2- Product 

3- Personality 

4- Perception 

با مشتریان درگیر هستند و در این بین بیشترین و مهمترین سهم را Product  دارد .


FMOT: First moment of truth 

این مرحله لحظه ای است که مشتری را با محصول درگیر می کنیم .Touch point   های این مرحله عبارتند از : 

1- Product 

2- Place 

3- People 


SMOT: Second moment of truth 

این مرحله برند توسط مشتریان خریداری شده و زمانی است که مشتریان می خواهند از برند ما استفاده نمایند در این مرحله Touch point   های درگیر عبارتند از :

1- Performance 

2- Product  


TMOT: third moment of truth 

مرحله نهایی شکل گیری تصویر در ذهن مشتریان در این قسمت است که با عملکرد صحیح در این مرحله می توان از مشتریان برند ، یا مشتریان دوباره ساخت و یا تبلیغ کنندگانی وفادار  برای برندمان .Touch point  های درگیر در این مرحله عبارتند از : 

1-Promise 

2- Perception 

3- Product 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.